اشک دل

مرا می شناسی تو ای عشق؟ من از آشنایان احساس آبم و همسایه ام مهربانی است ...

اشک دل

مرا می شناسی تو ای عشق؟ من از آشنایان احساس آبم و همسایه ام مهربانی است ...

زندگی

ای عاشق در انتظار چه نشسته ای

در انتظار بادهای پاییزی  بارانهای بهاری

برگهای زرد یا شکوفه های ارغوانی

در انتظار کدامی ... انتظار بیهوده است

پنجره را باز کن جدار را بشکن

غبار را بشوی و خاطره ها را به خاطره ها بسپار

تا پایان  پایان ها مانده است

این است زندگی

این است روزگار...

کم کم دارم بوی بهار رو حس می کنم 

نظرات 2 + ارسال نظر
نیما جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 09:56 ق.ظ http://loverkid.blogsky.com

سلام
وبلاگ خیلی قشنگی داری
خوش به حالت ...
همین که داری بوی بهار رو حس میکنی
من که ..

به من سر بزنی خوشحال میشم
باشی...

گلی هیرو جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 11:08 ق.ظ http://www.golihero.blogfa.com

سلام دوست عزیز
قمتان زیباست و احساستان زیباتر ازآن - خوشحال شدم از اینکه گذارم این طرفها افتاد .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد